We ondervinden een vertraging bij het verwerken van onze bestellingen vanwege hoge volumes.
U ontvangt uw verzendbericht zo snel mogelijk.

Onze vervoerders verwerken momenteel een groot aantal pakketten. U kunt een vertraging in de bezorging ondervinden.
Blijf uw trackinglink controleren voor updates.

Ons klantenserviceteam ervaart een groot aantal contacten, dus onze responstijd kan iets langer zijn dan normaal.

Uw terugbetaling nog niet ontvangen? Even geduld, we proberen alle ontvangen retouren van de afgelopen dagen te verwerken.

Als gevolg van een Nationale  staking kan het zijn dat uw pakket een kleine vertraging heeft bij de levering.
Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Op dit moment zijn wij onze leveringssystemen aan het upgraden. Wij zullen de normale verzendingen hervatten op donderdag 18 April.
Bestellingen geplaats voor die datum kunnen een bezorgduur hebben van 7-11 werkdagen.

In het licht van de huidige wereldwijde situatie kan uw levering vertraging oplopen. Blijf alstublieft controleren via uw volgnummer voor de laatste updates.
We hebben ook tijdelijk afhaalpunten uitgeschakeld daar we niet in staat zijn om een volledige service te garanderen op dit moment.
Bedankt voor uw begrip.

Vanwege het grote aantal bestellingen tijdens de Black Friday periode (24 november - 1 december) kan uw bestelling buiten de verwachte leveringstermijnen aankomen.
Bij het afrekenen zou u een specifiekere leveringstermijn te zien moeten krijgen. We doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen.

BESTEL VOOR 20 DECEMBER
GEGARANDEERD VOOR DE KERST IN HUIS!

Houd er rekening mee dat bestellingen die tussen vrijdag 2 april en maandag 5 april worden geplaatst, met een korte vertraging kunnen worden verzonden.

Door de Europese feestdagen op 26 en 27 mei, zou uw bestelling er iets langer over kunnen doen om bij u te arriveren. Bedankt voor uw geduld.

VERKOOPVOORWAARDEN - LEVERINGSVOORWAARDEN

We bieden een reeks leveropties om de Producten te ontvangen die op onze Site gekocht zijn. Je kunt de optie kiezen die het best bij je eigen behoeften past.

1) Gratis Levering:

  • GRATIS Service, afgeleverd binnen 3-5 werkdagen, voor bestellingen van meer dan 100€
  • De levering vindt plaats van maandag tot vrijdag tijdens kantoortijden
  • Selecteer bij het betalen de Standaard Levering.
  • Een Bestelling die met gratis levering geplaatst is, wordt de volgende werkdag verzonden.

2) Gratis verzending naar een UPS Access Point: 

  • Gratis levering binnen 3 tot 5 werkdagen, voor bestellingen van meer dan 100€
  • Ophalen is 7 dagen per week mogelijk, afhankelijk van de openingstijden van de winkel.
  • Selecteer ophalen tijdens het bestelproces.
  • Bestellingen met de verzendmethode: ophalen worden de volgende werkdag verstuurd.

3) Gratis Klikken & Afhalen bij een Timberland-winkel: 

  • GRATIS levering aan je plaatselijke Timberland-winkel binnen 1 werkdagen.
  • Afhalen is 7 dagen per week mogelijk, afhankelijk van de openingstijden van de winkel. Je zult met een e-mail ingelicht worden wanneer je bestelling gereed is om afgehaald te worden.
  • Selecteer Afhaalpunt bij het betalen.
 

4) Express Levering:

  • Snelle levering beschikbaar, binnen 1 werkdagen.
  • Levering van maandag tot vrijdag tijdens kantoortijden.
  • Selecteer Express Levering bij Betaling, de kosten zijn 13€.
  • Bestelling geplaatst met express levering wordt de volgende werkdag verzonden.

 

Verzending traceren

Je kunt de verzending van je Producten traceren door op de link "Mijn Bestelling Traceren” te klikken in de e-mail met de Bevestiging van de Verzending. Houd er rekening mee dat je met deze link rechtstreeks op de website van de koerier terechtkomt die niet door ons gecontroleerd wordt.

Let op het volgende:

  • Het is ons doel de levering af te handelen binnen de hiervoor vermelde tijden, de leverdatums worden echter niet gegarandeerd omdat de verzendingen door derde partijen afgehandeld worden die te maken hebben met de plaatselijke Bank Holidays van de vervoerder.
  • We zullen niet in staat zijn het verzendadres te veranderen op bestellingen, nadat deze betaald zijn.
  • Als op het aangeduide verzendadres niemand aanwezig is die de Producten kan accepteren, zal de vervoerder een bericht in je brievenbus achterlaten.
  • Het recht op en het risico van het verlies van de Producten gaat naar jou over zodra je de Producten in bezit neemt.
  • Alle Producten worden verzonden vanuit onze magazijnen in Almelo, Nederland.
  • Houd er rekening mee dat bestellingen die op een specifieke website van een Land worden geplaatst, alleen in het betreffende Land kunnen worden afgeleverd.

 

We leveren alleen in: Oostenrijk, België, Denemarken, Frankrijk, Duitsland, Nederland, Ierland, Italië, Luxemburg, Portugal, Spanje, Zweden, Zwitserland en Verenigd Koninkrijk (met inbegrip van Noord-Ierland en het eiland Man.  We leveren niet in de Britse Overzeese Gebieden, de Kanaaleilanden, Gibraltar en de Postkantoren van de Britse troepen, Livigno, Vaticaanstad en de Republiek San Marino, Nederlandse Overzeese Gebiedsdelen, Franse Overzeese Gebieden, Ceuta en Melilla, Andorra, Gibraltar, Canarische Eilanden, postbussen.

Op het moment van levering van de Producten aan onze vervoerder zullen we je een e-mail met de Bevestiging van de Verzending sturen.