VERKOOPVOORWAARDEN - RETOURVOORWAARDEN

 

Hoe verloopt een retournering

1) Maak het retourlabel

- Vind hier je bestelling. 

- Klik op de knop "Creëer een retourzending" om het retourlabel te maken.

- Volg de instructies die tijdens het proces worden verstrekt.

2) Maak het retourpakket klaar

Zodra je je retour hebt aangemeld en het retourlabel hebt gemaakt, moet je deze stappen volgen om ervoor te zorgen dat we je retourzending ontvangen.

2.1. Verpak de bestelling in de originele doos.

- Met het oog op het milieu verzoeken we je de originele doos te gebruiken.

- Deze doos is ontworpen voor de retourzending: aan de binnenkant bevindt zich een blauwe kleefstrip waarmee je de doos zonder tape kunt sluiten.

2.2. Plak het retourlabel op de doos en zorg ervoor dat het originele label bedekt is.

3) Stuur het pakket terug

Afhankelijk van de gekozen retourmethode:

- Ophalen door vervoerbedrijf

Zorg ervoor dat er iemand thuis is als het vervoerbedrijf langskomt om het pakket op te halen, zodat diegene het pakket aan het vervoerbedrijf kan overhandigen.

- Ophaalpunt

Breng het retourpakket binnen de openingstijden naar het ophaalpunt dat je hebt geselecteerd.

4) Het aankoopbedrag terugkrijgen

- Je ontvangt per e-mail een bevestiging als je bestelling door ons magazijn is ontvangen en we zullen het bedrag dan terugstorten op je bank-/PayPal-rekening.

- Als je vragen hebt, kijk dan bij onze veelgestelde vragen over retouren. Als je je mening wilt geven over onze retourprocedure, kun je altijd contact met ons opnemen.

Herroepingsrecht

Als je niet tevreden bent over de Producten die je ontvangen hebt of als je eenvoudig van gedachten veranderd bent over de aankoop nadat we je je Bevestiging van de Bestelling gemaild hebben, kun je ze terugzenden binnen 30 (dertig) kalenderdagen vanaf de levering van de Producten en een terugbetaling ontvangen, op voorwaarde dat je de Producten naar ons terugstuurt in overeenkomst met de procedure die aangeduid wordt op onze Retourpagina.

Dit is een herroepingsrecht dat je kunt uitoefenen zonder boete en zonder opgave van enige reden.

Houd er rekening mee dat zolang de Producten in je bezit blijven, je verantwoordelijk ervoor bent ze veilig, beveiligd en in goede staat te bewaren.

Bij een retour omdat je van gedachten veranderd bent (herroepingsrecht), zal je een volledige terugbetaling ontvangen, los van de verzendkosten voor express levering, als je die verzendmethode gekozen had.

Wettelijke garantie voor defecte goederen

Naast bovenstaande erkennen we een statutaire garantie van 2 jaar voor productfouten. Een product is “defect” als het beschadigd ontvangen wordt of als een fabricage- of materiaalfout optreedt binnen 2 jaar na de aankoop. Houd er rekening mee dat Producten die door slijtage beschadigd zijn niet als defect beschouwd worden.

Je kunt defecte Producten terugzenden binnen 2 jaar na ontvangst en een volledige terugbetaling ontvangen met inbegrip van alle verzendkosten, zoals dit van toepassing is.